بيشتر
جمعه 10 فروردین 1403  
رشته هاي مرکز
1392/9/23 شنبه
 - کاردانی  فنی کنترل کیفی خودرو
 کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی گرایش صنعتی
- کارشناسی حرفه ای حسابداری  خدمات و تولیدات صنعتی
- مهندسی فناوری صنایع شیمایی
- مهندسی فناوری آسانسور و بالابر ها
 
 
رشته کنترل کیفی خودرو(مقطع کاردانی):
کاردان فنی کنترل کیفی خودرو، کنترل کیفیت و حفظ استاندارد های کیفیت مکانیزم های خودرو در روند تولید خودرو را به عهده می گیرد.
هدف از اجرای این دوره تربیت نیروی انسانی در سطوح میانی هرم شغلی در صنایع خودروسازی می باشد. خروجی های این دوره با اخذ معلومات، دانش و مهارت های مورد نیاز روز، نیاز شرکت های خودروسازی در زمینه کنترل کیفی را تامین خواهد کرد.
 
رشته آسانسور و پله برقی(مقطع کاردانی):
هدف از این دوره تربیت تکنسین نصب و سرویس نگهداری آسانسور و پله برقی جهت تامین کادر فنی نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری شرکت های نصاب و فروشنده آسانسور و پله برقی می باشد.
 

رشته حسابداری صنعتی(مقطع کاردانی):

در این دوره دانشجویان  ضمن آشنایی با دروس نظری، با سیستم‏های مالی و حسابداری صنعت آشنا شده و توانایی لازم را در تصمیم‏گیری‏های صحیح و دقیق، بر مبنای اطلاعات علمی و قابل اعتماد در بهینه سازی سیستم‏های گردش کار دستگاه مربوطه را کسب می‏کنند.



 
رشته شیمی آزمایشگاهی گرایش غذایی (مقطع کاردانی) :
 هدف از تشکیل این رشته تربیت نیروی انسانی کارآمد برای آزمایشگاههای وابسته به صنایع غذایی به عنوان یکی از صنایع شیمیایی کشور است که از پایه های مهم صنعت بوده و نقش اساسی در تولید ملی رادارند.نیروی تربیت شده در این دوره میتواند در آزمایشگاههای شیمی وابسته به صنایع غذایی نظیر آزمایشگاههای کنتر ل کیفی واحد های تولیدی، آزمایشگاههای سازمان های دولتی نظارت بر مواد غذایی مانند سازمان ملی استاندارد ایران و آمایشگاههای مستقل نظیر شرکتهای تحقیقاتی فعالیت کند.
 

رشته شیمی آزمایشگاهی گرایش صنعتی (مقطع کاردانی) :

دوره کاردانی ناپیوسته شیمی آزمایشگاهی، دوره ای است که بر اساس نیاز کشور تدوین شده است و هدف این دوره تربیت نیروی انسانی به منظور راهبری مطلوب و انجام کار در آزمایشگاه های شیمی ( صنعتی و غیر صنعتی) محصول حین ساخت و محصول نهائی و نیز آشنائی کلی با آخرین تکنولوژی های پیشرفته (گرایش شیمی صنعتی) می‏باشد.

<>
شيدسچپج
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031