بيشتر
جمعه 10 فروردین 1403  
1395/8/15 شنبه اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور

 باتوجه به درخواست دانشگاه جامع علمی‌-‌کاربردی مبنی بر تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی مربوط در پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌-‌‌کاربردی سال تحصیلی ‌96‌–‌1395، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه فوق (اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند که برای ثبت‌نام دررشته‌های تحصیلی مورد علاقه خود و باتوجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پذیرش، می‌توانند با مراجعه به مراکز و واحدهای آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی‌–‌کاربردی ، از رشته‌های پذیرنده دانشجو دراین مرحله اطلاع حاصل نموده و با همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد مربوط از روز شنبه 95/8/15 لغایت چهارشنبه 95/8/19 به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

1- کلیه متقاضیان می‌بایست¬ حداکثر تا تاریخ 1395/6/31 دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند. لازم است کنترل این مدارک با دقت نظر بالا صورت گیرد.

2-کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحدهای آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 230.000 (دویست و سی هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند. 

3- هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی در یک مرکز و یا واحد آموزشی باشد. بدیهی است در صورت ارسال مشخصات فرد و یا افراد در دوکدرشته و یا در دو مرکز و یا واحد آموزشی، اطلاعات مربوط به ثبت‌نام داوطلب در مرکز یا واحد آموزشی دوم حذف خواهد شد. 

4-کلیه متقاضیان«مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت دراین مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه ¬تحصیل نداشته باشند.

5- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مراکز و واحد آموزشی که به آن مراجعه نموده¬اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام:

1- شش قطعه عکس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.

2- یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن.

5- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌ 4 دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص نماید (برای برادران).

آرشیو